شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ایران آیلند

به ایران آیلند خوش آمدید. ضمن تشکر از اعتماد و انتخاب شما، خواهشمندیم جهت دسترسی و استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ایران آیلند، قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه نمایید. همچنین سوالات خود را پیرامون قوانین و مقررات سایت، از طریق آدرس ایمیل با ما در میان بگذارید
لازم به ذکر است، ثبت نام و ثبت سفارش در سایت به منزله پذیرفتن کامل شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی ایران آیلند از جانب کاربر است.

قوانین عمومی سایت

توجه داشته باشید کلیه خدمات و رویه‌های فروشگاه ایران آیلند، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و  قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت این قوانین می‌باشد. هر‌گونه تغییر در ضوابط و مقررات، در این صفحه به روز رسانی و منتشر میگردد.

قوانین ثبت نام و عضویت در سایت

1- اولین گام برای استفاده خدمات فروشگاه ثبت نام و عضویت در سایت است. در طی این فرآیند کابر ملزم به ثبت اطلاعات شخصی، نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل و … می‌باشد.

2- کابر متعهد می‌شود، هر گونه اطلاعاتی که در راستای تکمیل فرآیند ثبت نام وارد می‌کند، صحیح و دقیق باشد.

3- در صورت تکمیل فرآیند ثبت نام، کاربر عضوی از سایت محسوب شده و ملزم به رعایت کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

4- اطلاعات شخصی شما به واسطه سیاست حریم خصوصی سایت مدیریت می‌شود. لذا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط به حریم خوصوصی سایت را مطالعه فرمایید.

تعهدات کاربر

کاربر به عنوانی عضوی از سایت میپذیرد از موارد ذیل پیروی کند.

1-  مسئولیت حفاظت از رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربر بوده و استفاده غیر مجاز از آن منجر به لغو عضویت شما می‌گردد.

نکته (1): درصورت فراموشی نام کاربری و رمزعبور، با انتخاب گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده ام، اطلاعات جدید را در ایمیل خود می‌کند.

2- مسئولیت به روزرسانی اطلاعات وارد شده در قسمت عضویت به عهده کاربر می‌باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در این مورد، شرکت ایران آیلند هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

ارتباط با مشتری

بعد از ثبت سفارش و خرید ایمیل و پیامک تایید برای شما ارسال میگردد. لازم به ذکر است دو شماره های پیامکی شرکت ایران آیلند 500010066340790  و 50009121644454  می‌باشد. لطفا در صورت دریافت پیامکی به غیر از این دو شماره با نام ایران آیلند، مسئولان شرکت را از طریق آدرس ایمیل  info@IranEyeLand.com  در جریان قرار دهید.

خرید محصولات و استفاده از 48 ساعت ضمانت بازگشت

1-  برای استفاده از خدمات و محصولات وبسایت، باید هزینه خرید تعیین شده برای هر محصول را به صورت دقیق بپردازید.

2- بعد از پرداخت هزینه، و انتخاب گزینه تکمیل فرآیند خرید، تاییدیه ای از شرکت برای شما ارسال میگردد که نشان دهنده دریافت هزینه شما توسط شرکت است.

3- اشکال و یا ایرادات فنی می‎بایست حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به ایران آیلند اطلاع داده‎شود.

4- استفاده از این سرویس بازگشت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دفتر سایت بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

گارانتی تعویض و تعمیر

تمامی محصولات ارائه شده توسط مجموعه ایران آیلند ضمن داشتن گواهی تضمین کیفیت و اصالت کالا، دارای گارانتی تعویض و تعمیر به مدت حداقل 12 ماه (از زمان صدور فاکتور خرید قطعی) می‎باشند. مدت زمان گارانتی و نیز شرح موارد گارانتی‎شده، ذیل توضیحات هر محصول آورده شده است. لازم به ذکر است که کلیه محصولاتی که توسط مشتری عودت داده شوند ابتدا به بخش تعمیرات رفته، در صورت امکان تعمیر یا تعویض قطعه، این کار به رایگان (بدونه هزینه برای مشتری) انجام شده و محصول به ایشان تحویل داده خواهد شد. در ادامه چنانچه امکان تعمیر محصول مورد نظر مشتری نبود یا قطعه آن برای تعویض کردن وجود نداشت، یک محصول دیگر مشابه همان محصول خریداری شده توسط مشتری به ایشان داده خواهد شد.

شرایط حمل و تحویل کالا

1- شما می‌پذیرید که خدمات ارسال و تحویل کالا از طریق شرکت‌های پستی ثالث ( برای شهرستان) انجام می‌شود.

2- هر گونه آسیب در مراحل تحویل در صورت تایید مسئولان پستی به عهده شرکت ایران آیلند بود و ملزم جبران خسارت نیز می‌باشد.

قانون کپی رایت

کلیه خدمات و محصولات وبسایت متعلق به شرکت آری تس توسعه صنعتی (فروشگاه اینترنتی ایران آیلند)، بوده و استفاده غیر مجاز از تصاویر، ویدیو‌ها و لوگو‌ها پیگیرد قانونی دارد.